Zpět

IBM SPSS Statistics 25

Mnoha lety prověřený statistický software určený komerčním organizacím, státní sféře, vědě a výzkumu či akademické sféře.

Nezáleží, zda jste začátečník či zkušený analytik, IBM SPSS Statistics vkládá sílu pokročilých statistických analýz do Vašich rukou.

IBM SPSS Statistics je komplexní, uživatelsky příjemný modulární soubor nástrojů určený analytikům a statistickým pracovníkům. Díky svým funkcionalitám však najde uplatnění i u pracovníků v oblasti marketingu, financí či personalistiky. Základním modulem je SPSS Statistics Base, který nabízí širokou škálu základních i pokročilých procedur a grafů.

S IBM SPSS STATISTICS JE MOŽNÉ NAPŘÍKLAD:

  • identifikovat, kteří zákazníci zareagují na specifické marketingové kampaně,
  • zvýšit prodej a snížit náklady cílením na ty správné zákazníky,
  • předpovídat budoucí trendy k lepšímu plánovaní strategií a procesů organizace,
  • detekovat podvody a minimalizovat obchodní a jiná rizika,
  • reportovat výsledky srozumitelněji a efektivněji,
  • pochopit, které faktory zlepšují a zhoršují vaše vztahy se zákazníky nebo zaměstnanci,
  • identifikovat skupiny, vztahy mezi skupinami i jednotlivci a predikovat jejich budoucí chování.

VYBERTE SI VHODNÝ MODUL IBM SPSS STATISTICS DLE SVÝCH STATISTICKÝCH POTŘEB

 

Nová verze IBM SPSS Statistics 25

Projděte si novinky aktuální verze v tomto dokumentu. Trial verzi naleznete v naši klientské zóně.

Rozšíření funkcionalit

Pokud obsažené procedury nepokryjí vaše požadavky, odborníci z analytického oddělení Acrea vám pomohou software rozšířit podle vašich potřeb.

KNIHA

Pro potřeby zkušených i začínajících užívatelů IBM SPSS Statistics byla vytvořena kniha IBM SPSS - Praktická analýza dat, kterou si u nás můžete zakoupit za zvýhodněnou cenu 259,- Kč.

 

Soubory ke stažení

Reference

Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti (NMS)

Efektivní směřování marketingových kampaní

Podrobná case study
Volkswagen Slovakia

Řízení lidských zdrojů na základě kvalitních informací ve VW Slovakia

Podrobná case study