fbpx

Přihlaste se na bezplatný
webinář nebo seminář

Online webinář

VYCHYTÁVKY V IBM SPSS STATISTICS, KTERÉ MOŽNÁ NEZNÁTE

Termín: 21. 10. 2020 v 10:00

V tomto webináři se s vámi podělíme o naše dlouholeté zkušenosti s prací v softwaru IBM SPSS Statistics. Na co vše se můžete těšit?

Naši analytici vám prozradí jejich know-how, jak si usnadnit každodenní práci v softwaru.

Představíme vám doplňky (skripty) softwaru IBM SPSS Statistics, které jsme v průběhu let připravili.

Povíme si, jak dané vychytávky získat a zprovoznit. 

Ukážeme vám to nejlepší z našich „Tipů a triků“, veřejných skriptů a zabrousíme i do skriptů placených.  

Pokud jste absolvovali nějaký z našich kurzů, pak jste možná na některá vylepšení již narazili, a pokud ne, tak toto je skvělá příležitost, jak svou práci zefektivnit. 

Webinář začne za...

Offline webinář

PREDIKCE ODCHODU ZÁKAZNÍKŮ

Termín: 3. 11. 2020 v 10:00

Odcházejí Vám zákazníci? Víte o tom, že přecházejí ke konkurenci? Tušíte, proč a kdy k odchodu dochází? Znáte chování zákazníka před odchodem? Může být problém v produktu nebo ve vzájemné komunikaci se zákazníkem?

V dnešní době, kdy je trh nasycený a plně konkurenční, je jednou z hlavních možností získání nového zákazníka jeho přechod od konkurence. Proto udržení stávajícího zákazníka je jednoznačně měřítkem úspěchu, konkurenční výhodou, zachováním zisku a zároveň snížením nákladů na získání zákazníka nového.

Podle různých statistik celosvětově ztrácí každý mobilní operátor v průměru měsíčně 2 % svých zákazníků. Ročně to tak může být i 25 %. Skoro polovina zákazníků internetových poskytovatelů také ročně odchází ke konkurenci. V bankovnictví odchází ročně mezi 10 % a 15 % zákazníků. Z uvedených čísel jednoznačně vyplývá, jak je důležité věnovat se predikci jejich odchodu.

Je Vaším cílem tvorba účinných retenčních kampaní?  Chcete přizpůsobit komunikaci a nabídky a vybudovat si dlouhodobý vztah s profily těch zákazníků, kteří mají tu nejvyšší hodnotu zákaznické délky vztahu (Customer Lifetime Value)?

V tom případě Vám určitě pomůže náš webinář, který je věnován predikci odchodu zákazníků (Churn). Ukážeme Vám, že základem této metody je důsledná analýza zákaznických dat a analytický přístup k jejich potřebám. Naši analytici Vám představí tento přístup za pomoci SW IBM SPSS Modeler. Zároveň si ukážeme, jaké jsou přínosy řešení této úlohy.

Webinář začne za...

Potřebujete poradit, jak využívat vaše data? Chcete zefektivnit a urychlit vaši práci? Nevíte, jaký software je pro vaše řešení ten správný?

Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.

Zůstaňte s námi v kontaktu.