Technická podpora
Nenecháme vás v úzkých. Se zakoupením jakéhokoliv softwaru obdržíte automaticky i technickou podporu, která se od instalace postará o všechny technické detaily. Kochejte se funkcionalitami vašeho nového softwaru, a to ostatní nechte na nás.
Ptejte se
Nebojte se nás na cokoliv zeptat. Naše podpora je poskytovaná zdarma všem uživatelům s platnou maintenance. Jsme tu pro vás v pracovní dny od 8:00 do 16:30 hod. Odpověď od nás obdržíte nejpozději do 4 pracovních hodin od podání dotazu.
Pojďme společně k rychlejšímu vyřízení problému. Před kontaktováním technické podpory si připravte:
- název softwaru
- ID zákazníkabylo vám zasláno spolu s autorizačním číslem
- autorizační číslo
- verzi softwaruvčetně instalovaných fixpacků (zjistíte nejčastěji v menu Help/About)
- verzi operačního systémuzda se jedná o 32bit nebo 64bit OS (zjistíte prostřednictvím vlastností/Properties daného počítače)
- chybová hlášenígeneruje-li program nějaká
- popis situacekdy a kde přesně se vyskytují chybová hlášení (např. při spuštění konkrétní procedury nebo provedení nějaké operace)
Podejte nám co nejpodrobnější hlášení o vašem technickém problému, jen tak můžeme rychle najít jeho řešení.
Pak už jen stačí udat název společnosti, vaší pracovní pozici a naši konzultanti se o vše postarají.
Technická podpora zahrnuje:
Instalační asistence
- prostřednictvím telefonu nebo emailu asistenci při instalaci a autorizaci softwaru
- řešení systémových problémů bránících úspěšné instalaci
- objasnění systémových požadavků
- interpretaci chybových hlášení, vysvětlení a návrh opravných akcí
Kontakt s vývojovým oddělením IBM při podezření z defektu
- určení oblastí a rozsahu chyb softwaru
- objasnění kroků vedoucích k replikaci problému
- předání chyby vývojovému oddělení IBM
- navržení náhradního postupu
- spolupráce s vývojovým oddělením IBM na odstranění chyby v opravném balíčku nebo v nové verzi softwaru
Základní zaškolení a odpovědi na otázky typu „jak se to dělá?“
- zodpovězení obecných otázek na použití softwaru
- objasnění nedostatečně zdokumentovaných rysů programu
- pomoc při načtení dat
Co tam nepatří?
- instalační asistence u zákazníka
- řešení problému operačních systémů a programů třetích stran
- výuka softwaru, statistiky a data miningu ani interpretace výsledků
- rady při řešení obchodních otázek
Máte-li jiný dotaz ohledně našich služeb nebo softwaru. Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.
Zůstaňte s námi v kontaktu.