fbpx

Technická podpora

Nenecháme vás v úzkých. Se zakoupením jakéhokoliv softwaru obdržíte automaticky i technickou podporu, která se od instalace  postará o všechny technické detaily. Kochejte se funkcionalitami vašeho nového softwaru, a to ostatní nechte na nás.

Ptejte se

Nebojte se nás na cokoliv zeptat. Naše podpora je poskytovaná zdarma všem uživatelům s platnou maintenance. Jsme tu pro vás v pracovní dny od 8:00 do 16:30 hod. Odpověď od nás obdržíte nejpozději do 4 pracovních hodin od podání dotazu.

E-mailem
support@acrea.cz
Telefonicky
+420 234 721 400

Pojďme společně k rychlejšímu vyřízení problému. Před kontaktováním technické podpory si připravte:

  • název softwaru
  • ID zákazníka
    bylo vám zasláno spolu s autorizačním číslem
  • autorizační číslo
  • verzi softwaru
    včetně instalovaných fixpacků (zjistíte nejčastěji v menu Help/About)
  • verzi operačního systému
    zda se jedná o 32bit nebo 64bit OS (zjistíte prostřednictvím vlastností/Properties daného počítače)
  • chybová hlášení
    generuje-li program nějaká
  • popis situace
    kdy a kde přesně se vyskytují chybová hlášení (např. při spuštění konkrétní procedury nebo provedení nějaké operace)

Podejte nám co nejpodrobnější hlášení o vašem technickém problému, jen tak můžeme rychle najít jeho řešení.

Pak už jen stačí udat název společnosti, vaší pracovní pozici a naši konzultanti se o vše postarají.

Technická podpora zahrnuje:

Instalační asistence

  • prostřednictvím telefonu nebo emailu asistenci při instalaci a autorizaci softwaru
  • řešení systémových problémů bránících úspěšné instalaci
  • objasnění systémových požadavků
  • interpretaci chybových hlášení, vysvětlení a návrh opravných akcí

Kontakt s vývojovým oddělením IBM při podezření z defektu

  • určení oblastí a rozsahu chyb softwaru
  • objasnění kroků vedoucích k replikaci problému
  • předání chyby vývojovému oddělení IBM
  • navržení náhradního postupu
  • spolupráce s vývojovým oddělením IBM na odstranění chyby v opravném balíčku nebo v nové verzi softwaru

Základní zaškolení a odpovědi na otázky typu „jak se to dělá?“

  • zodpovězení obecných otázek na použití softwaru
  • objasnění nedostatečně zdokumentovaných rysů programu
  • pomoc při načtení dat

Co tam nepatří?

  • instalační asistence u zákazníka
  • řešení problému operačních systémů a programů třetích stran
  • výuka softwaru, statistiky a data miningu ani interpretace výsledků
  • rady při řešení obchodních otázek

Máte-li jiný dotaz ohledně našich služeb nebo softwaru. Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.

Zůstaňte s námi v kontaktu.