fbpx

Technická podpora

Hlavním úkolem technické podpory je pomoci uživateli, aby software zakoupený od společnosti ACREA odpovídal specifikované funkcionalitě dle smluvních ujednání.

Zeptejte se

Podpora je poskytována zdarma uživatelům s platnou maintenance v pracovní dny od 8:00 do 16:30 hod. Konzultanti technické podpory reagují na dotazy uživatelů do 4 pracovních hodin od podání dotazu. Další vývoj případu se odvíjí od jeho povahy, cílem je poskytnout řešení co nejrychleji.

E-mailem
support@acrea.cz
Telefonicky
+420 234 721 400

Před kontaktováním technické podpory si připravte:

  • název softwaru
    kde se chyba vyskytuje
  • ID zákazníka
    bylo Vám zasláno spolu s autorizačním číslem
  • autorizační číslo
    pokud je vyžadováno
  • verzi softwaru
    včetně instalovaných fixpacků (zjistíte nejčastěji v menu Help/About)
  • verzi operačního systému
    ideálně včetně toho, zda se jedná o 32bit nebo 64bit OS (zjistíte často prostřednictvím vlastností/Properties daného počítače)
  • chybová hlášení
    generuje-li program nějaká
  • popis situace
    kdy se vyskytují chybová hlášení (např. při spuštění konkrétní procedury nebo provedení nějaké operace)

Pro vzájemnou komunikaci je potřeba udat název společnosti a Vaši pracovní pozici ve společnosti.

Čím více informací ohledně technického problému je k dispozici, tím rychlejší je nalezení jeho řešení.

Technická podpora zahrnuje:

Tyto činnosti jsou uživatelům s platnou maintenance poskytovány uživatelům zdarma.

Instalační asistence

  • asistence při instalaci a autorizaci softwaru prostřednictvím telefonu nebo emailu
  • řešení systémových problémů bránících úspěšné instalaci
  • objasnění systémových požadavků
  • interpretace chybových hlášení
  • vysvětlení chybových hlášení
  • návrh opravných akcí

Kontakt s vývojovým oddělením IBM při podezření z defektu

  • určení oblastí a rozsahu možných chyb softwaru
  • objasnění kroků vedoucích k replikaci problému
  • předání replikovatelné chyby softwaru vývojovému oddělení IBM
  • navržení náhradního postupu, je-li možný
  • spolupráce s vývojovým oddělením IBM na odstranění chyby v opravném balíčku nebo v nové verzi softwaru

Pomoc při otázkách „jak se to dělá?“

  • zodpovězení obecných otázek na použití softwaru
  • objasnění nedostatečně zdokumentovaných rysů programu
  • pomoc při načtení dat

Technická podpora nezahrnuje:

  • instalační asistenci u zákazníka
  • řešení problémů operačních systémů a programů třetích stran
  • výuku softwaru, statistiky a data miningu ani interpretaci výsledků
  • rady při řešení obchodních otázek

Výše uvedené činnosti jsou poskytovány v rámci placených služeb.

Potřebujete poradit, jak využívat vaše data? Chcete zefektivnit a urychlit vaši práci? Nevíte, jaký software je pro vaše řešení ten správný?

Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.

Zůstaňte s námi v kontaktu.