Marketingový výzkum
Jak predikovat chování lidí, získat pravdivé a vysvětlitelné informace aneb poctivý marketingový výzkum.
Víme, jak na to.
Shromažďovat a systematicky vyhodnocovat informace nestačí. Nespoléhejte se pasivně na data kolem vás. Udělejte si vlastní marketingový výzkum přesně na míru. Poradíme vám, jak za pomoci prediktivních analytických metod získáte jednoznačná a věrohodná data od relevantních respondentů.
Nespokojíme se jen tak s ledajakým výzkumem. Dbáme na přesné výsledky. Čím vyšší důraz na strukturu a počet respondentů, tím vyšší pravděpodobnost úspěchu. Ukážeme vám, jak oslovit široké spektrum respondentů všemi známými způsoby a často i různými jazyky. Ve svých výzkumných šetřeních můžete v současné době brát v úvahu rozsáhlá data z různých zdrojů – ať už se jedná o data z výzkumu, transakční údaje nebo sociodemografická fakta.
Po zavedení statistických a dataminingových metod se otevře široké spektrum dalších možností k nalezení vzorců a trendů ve všech datech. Během přípravy výzkumu vám pomůžeme s přípravou výběru respondentů, přípravou dotazníku, se samotným sběrem dat nebo s vyhodnocením získaných dat.
Co vám to přinese?
Potřebujete poradit, jak využívat vaše data? Chcete zefektivnit a urychlit vaši práci? Nevíte, jaký software je pro vaše řešení ten správný?
Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.
Zůstaňte s námi v kontaktu.