fbpx

Marketingový výzkum

Rádi byste kvantitativně vyjádřili a predikovali chování lidí?
Potřebujete získat z výzkumných dat pouze pravdivé a vysvětlitelné informace? 
Chcete naplánovat otázky a design dotazníku, aby co nejpřesněji zasáhl respondenta?

Rádi vám se vším pomůžeme

Potřebujete-li pochopit požadavky trhu, nestačí pouze systematicky shromažďovat a vyhodnocovat informace. Aby byla výzkumná šetření jednoznačná a věrohodná, je nezbytné pracovat také s prediktivními analytickými metodami.

Čím přesnější výsledky jsou požadovány, tím se klade vyšší důraz na strukturu a počet respondentů. Při pořizování dat je tedy třeba oslovit široké spektrum respondentů všemi známými způsoby a často i různými jazyky. Ve svých výzkumných šetřeních můžete v současné době snadno brát v úvahu rozsáhlá data z různých zdrojů – ať už se jedná o data z výzkumů, transakční údaje nebo sociodemografická fakta. Aplikace statistických a dataminingových metod nabízí široké spektrum dalších možností k nalezení vzorců a trendů ve všech datech.

Při přípravě výzkumu vám můžeme pomoci s přípravou výběru respondentů, přípravou dotazníku, se samotným sběrem dat nebo s vyhodnocením získaných dat.

Co vám to přinese?

Vyberete přesně takovou skupinu respondentů, která je relevantní pro váš výzkum s vhodným kvótním nastavením.

Ušetříte čas při přípravě dotazníku nebo formuláře.

Získáte rychle potřebná data ve formátu, se kterým můžete dále lehce pracovat.

Dostanete přehledné a snadno interpretovatelné výstupy.

Potřebujete poradit, jak využívat vaše data? Chcete zefektivnit a urychlit vaši práci? Nevíte, jaký software je pro vaše řešení ten správný?

Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.

Zůstaňte s námi v kontaktu.