Churn a retence

Zakročte včas a zastavte odchod zákazníka. Nedovolte, aby konkurence narušila váš pracně vybudovaný byznys.

Analytickými a statistickými nástroji nahlédneme do budoucnosti. Z historických dat o zákaznících vyčteme jejich budoucí chování. Na základě faktorů ovlivňujících odchod zákazníka detekujeme zákazníky, u kterých je velká pravděpodobnost odchodu, a zabráníme odlivu zákazníků ke konkurenci.

V dnešní době se zákazníkovi dostává neomezených možností informačních a komunikačních technologií při výběru dodavatelů produktů nebo poskytovatelů služeb. Přejít ke konkurenci nikdy nebylo snadnější, a proto je zapotřebí využít všech nástrojů pro zabránění odchodu ve správný čas.

Analýza odchodu zákazníků ke konkurenci je úloha, která také odhalí faktory, které mají největší váhu při rozhodování o odchodu. Využijte vaše data ve váš prospěch.

 

Co vám to přinese?

Snížíte procento zákazníků, kteří odcházejí ke konkurenci.
Identifikujete klíčové faktory a momenty, kvůli kterým od vás zákazníci odcházejí.
Budete schopni vytvářet cílené a efektivní retenční kampaně.
Nebudete muset nabízet slevy tam, kde nejsou potřeba.

Potřebujete poradit, jak využívat vaše data? Chcete zefektivnit a urychlit vaši práci? Nevíte, jaký software je pro vaše řešení ten správný?

Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.

Zůstaňte s námi v kontaktu.