fbpx

Churn a retence

Zastavte odliv vašich zákazníků ke konkurenci. Potřebujete včasně identifikovat odcházejícího zákazníka? Chcete efektivně vybírat zákazníky do retenční kampaně?

Rádi vám se vším pomůžeme

Analýza odchodu zákazníků ke konkurenci je úloha, která umožňuje na základě historického chování zákazníků odhalit ty, kteří jsou náchylnější k odchodu. Cílem úlohy je včasná detekce zákazníků, u kterých je velká pravděpodobnost odchodu. Dalším cílem je odhalit faktory, které mají největší váhu při rozhodování o odchodu.

Otevření trhu a velmi rychlý rozvoj informačních a komunikačních technologií dává zákazníkům nové možnosti ve výběru dodavatele produktů nebo poskytovatelů služeb. Zákazníci tak nemají problém odejít k novému dodavateli. Pro firmy to ale znamená komplikaci - naprostá většina trhu je nasycena, takže získat nového zákazníka je mnohonásobně dražší než si stávajícího udržet. Z toho důvodu je zásadní věrnost zákazníků. V případě zvýhodnění nabídky pro udržení zákazníka ji ale využijí i ti, kteří odejít nechtěli. Firmě se tímto postupem podaří přesvědčit několik jedinců, aby neodcházeli, ale u ostatních zákazníků, kteří odejít nechtěli, tratí marži.

Analýza odchodu zákazníků ke konkurenci pomáhá identifikovat ty zákazníky, u kterých existuje riziko odchodu a firma na jejich udržení vydělá.

Co vám to přinese?

Snížíte procento zákazníků, kteří odcházejí ke konkurenci.

Identifikujete klíčové faktory a momenty, kvůli kterým od vás zákazníci odcházejí.

Budete schopni vytvářet cílené a efektivní retenční kampaně.

Nebudete muset nabízet slevy tam, kde nejsou potřeba.

Potřebujete poradit, jak využívat vaše data? Chcete zefektivnit a urychlit vaši práci? Nevíte, jaký software je pro vaše řešení ten správný?

Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.

Zůstaňte s námi v kontaktu.