fbpx

Analýza sentimentu

Chcete vědět jaký je postoj vašich zákazníků v dokumentech, které o vás píší? 
Chcete vyhodnocovat sentiment v textech?

Rádi vám se vším pomůžeme

Sentimentem výroku rozumíme pozitivní nebo negativní postoj autora. Stanovení sentimentu není jednoduché. Jeho rozpoznání vyžaduje extrakci speciálních atributů vyjadřujících postoje a nikoli témata. Velmi obtížné je rozpoznat sentiment v textech obsahujících dvojité zápory, idiomy, nadsázky, sarkasmus, ironii či cynismus.

Postoje autora jsou klíčové při řízení vztahu se zákazníky a sledování veřejného mínění. Rozpoznání sentimentu se využívá pro detekci problémů s produkty nebo problémů při vyřizování požadavků a reklamací. Především posílení negativního sentimentu signalizuje potřebu zásahu do výrobního procesu, plánování, vývoje nebo komunikačního procesu.

Postoje zákazníků jsou úzce spjaty s loajalitou zákazníků. Tu lze měřit například pomocí Net Promoter Score (NPS). U zákazníků, kde nebyla NPS měřena a máme k dispozici jejich komentáře, doporučení, stížnosti apod., můžeme NPS odhadnout modelem nebo přímo předpovídat jejich loajalitu z analýzy sentimentu jejich výpovědí.

Kromě řízení vztahů se zákazníky (CRM) využijeme analýzu sentimentu všude tam, kde zpracováváme hodnocení a recenze ve formě volného textu.

Co vám to přinese?

Můžete analyzovat sentiment v jakémkoliv jazyce - včetně ČEŠTINY a SLOVENŠTINY.

Ušetříte čas čtením všech interakcí, a přesto získáte informaci o celkové spokojenosti skupin či jednotlivců.

Můžete využívat jednorázově jako službu nebo vás vybavíme softwarovým řešením a naučíme jej používat.

Získáte jasnou konkurenční výhodu.

Potřebujete poradit, jak využívat vaše data? Chcete zefektivnit a urychlit vaši práci? Nevíte, jaký software je pro vaše řešení ten správný?

Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.

Zůstaňte s námi v kontaktu.