Analýza sentimentu
Informace o tom, zda jsou názory zákazníků o značce pozitivní nebo negativní na jedno kliknutí.
Proč by mě měla analýza sentimentu zajímat
Představte si, že máte na starosti řízení vztahu se zákazníky a každá interakce, kde zákazník vyjadřuje svůj názor ke značce, produktu nebo osobám spjatými s vaší firmou, jsou pro vás důležitá. Těmi interakcemi často bývá mailová komunikace, web, přepisy hovorů z call center, dotazníky s otevřenými otázkami nebo sociální sítě.
Pokud byste byli hodně pečliví, museli byste každou takovou interakci přečíst, vyhodnotit, zda je pozitivní nebo negativní a co s ní dále dělat. Typicky se budeme nejdříve věnovat negativním reakcím, abychom se zákazníkovi omluvili nebo situaci vysvětlili. A protože jsme ztratili mnoho času pouze čtením, tak na to abychom pochválili nebo poslali odměnu těm, kteří jsou s námi spokojeni už čas nezbývá. A tento proces se děje každý den.
Každý den tak můžete přijít o zákazníky, kteří jsou nespokojeni a vy nestihnete problém včas vyřešit, ale možná i o ty spokojené, protože jejich spokojenost nedokážete ocenit.
Co mi analýza sentimentu přinese?
Podívejme se spolu na to, jakými texty disponujete, jaké je celkové skore sentimentu a automatizujte celý proces řízení vztahu se zákazníky.
Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.
Zůstaňte s námi v kontaktu.