Analýza sentimentu

Informace o tom, zda jsou názory zákazníků o značce pozitivní nebo negativní na jedno kliknutí.

Proč by mě měla analýza sentimentu zajímat

Představte si, že máte na starosti řízení vztahu se zákazníky a každá interakce, kde zákazník vyjadřuje svůj názor ke značce, produktu nebo osobám spjatými s vaší firmou, jsou pro vás důležitá. Těmi interakcemi často bývá mailová komunikace, web, přepisy hovorů z call center, dotazníky s otevřenými otázkami nebo sociální sítě. 

Pokud byste byli hodně pečliví, museli byste každou takovou interakci přečíst, vyhodnotit, zda je pozitivní nebo negativní a co s ní dále dělat. Typicky se budeme nejdříve věnovat negativním reakcím, abychom se zákazníkovi omluvili nebo situaci vysvětlili. A protože jsme ztratili mnoho času pouze čtením, tak na to abychom pochválili nebo poslali odměnu těm, kteří jsou s námi spokojeni už čas nezbývá. A tento proces se děje každý den.

Každý den tak můžete přijít o zákazníky, kteří jsou nespokojeni a vy nestihnete problém včas vyřešit, ale možná i o ty spokojené, protože jejich spokojenost nedokážete ocenit.

Co mi analýza sentimentu přinese?

Automatické přečtení všech textů a vyhodnocení sentimentu na jedno kliknutí.
Ke každé interakci získáte skóre sentimentu, čím vyšší číslo tím pozitivněji je příspěvek laděný.
Automatická nastavení hranice pro skóre sentimentu, abyste na první pohled viděli 20% nejnegativnějších příspěvků a mohli se jim věnovat. Hranici si můžete nastavit individuálně.
Ušetříte hodiny času čtením příspěvků, které žádný sentiment nemají a budete se moci věnovat těm, které jsou pro vás důležité. Zákaznická spokojenost vám výrazně vzroste.

Podívejme se spolu na to, jakými texty disponujete, jaké je celkové skore sentimentu a automatizujte celý proces řízení vztahu se zákazníky.

Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.

Zůstaňte s námi v kontaktu.