Segmentace zákazníků

Správné zacílení na zákazníka aneb správný tah na branku. Se segmentací zákazníků se umístíte mezi prvními na trhu. Oslovujte jen konkrétní zákazníky s nabídkou, která je zajímá.

Jak na to?

Každá společnost má velké množství zákazníků, kteří se od sebe odlišují specifickými vlastnostmi. Mohou se odlišovat demograficky, zákaznickým chováním i vztahem k vaší společnosti. Přistupovat ke každému zákazníku jednotlivě je v některých případech neefektivní a zabere více času než užitku. Cílem segmentace je vytvořit skupiny navzájem podobných zákazníků. Nalezení segmentů a faktorů ovlivňující chování zákazníků je základem pro navázání správné marketingové komunikace.

Segmentaci můžete provést jednorázově pro obecné nastavení komunikace, individuálně pro každou kampaň nebo pro nově nabízený produkt. Čím hlouběji budete provádět analýzu a poznávat vašeho zákazníka, tím rychleji poroste i váš obchod. Mějte marketingovou komunikaci ve svých rukou.

Co vám to přinese?

Budete oslovovat skupiny zákazníků se správně cílenou nabídkou.
Ušetříte čas i peníze, protože nebudete posílat stovky mailů nebo letáků zbytečně.
Poznáte své typické zákazníky a budete tak schopni zvolit správnou komunikační strategii.
Získáte konkurenční výhodu díky vlastním datům.

Jak správně roztřídit vaše zákazníky do jednotlivých segmentů a které data využít? Máte na nás otázky ohledně analýzy a statistiky dat?

Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.

Zůstaňte s námi v kontaktu.