fbpx

Segmentace zákazníků

Rozdělte si zákazníky do přehledných skupin a oslovujte konkrétní zákazníky s nabídkou, která je zajímá. Ušetříte čas sobě i zákazníkům a získáte konkurenční výhodu.

Rádi vám se vším pomůžeme

Každá společnost má velké množství zákazníků, kteří se často mezi sebou velmi odlišují. Odlišují je nejen demografické charakteristiky, ale zejména jejich zákaznické chování a vztah ke společnosti. V každém případě přistupovat jednotně ke všem zákazníkům je v mnoha případech neefektivní. Cílem je proto vytvořit skupiny (segmenty) navzájem podobných zákazníků. Nalezení segmentů a popis faktorů ovlivňujících chování různých segmentů je základem pro nastavení úspěšného přístupu ke klientům a marketingové komunikaci.

Segmentace se může provést jednorázově pro obecné nastavení komunikace nebo individuálně pro každou kampaň nebo každý nově nabízený produkt. Čím hlouběji se analýza provádí, tím lepší můžete očekávat zlepšení v obchodě.

Co vám to přinese?

Jednotlivé skupiny zákazníků oslovíte s cílenou nabídkou a zvýšíte tak účinnost marketingových kampaní.

Ušetříte čas i peníze, protože nebudete posílat stovky mailů nebo letáků zbytečně.

Poznáte své typické zákazníky a budete tak schopni zvolit správnou komunikační strategii.

Získáte konkurenční výhodu díky vlastním datům.

Potřebujete poradit, jak využívat vaše data? Chcete zefektivnit a urychlit vaši práci? Nevíte, jaký software je pro vaše řešení ten správný?

Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.

Zůstaňte s námi v kontaktu.