Cross sell / Up sell kampaně
Jak zamířit vaše kampaně správným směrem, vybudovat si loajalitu a umět číst myšlenky vašeho zákazníka.
Cross sell, dáte si ještě hranolky? Up sell, rozmyslete si váš nákup, máme pro vás výkonnější telefon…
Častokrát sami nevíme, co přesně chceme, a to samé platí i o vašich zákaznících. Tyto metody slouží k tomu, aby zajistily spokojenost vašeho zákazníka a zároveň navýšily response vašich marketingových kampaní.
V případě Up sellu je zákazníkovi nabízen produkt nebo služba pokročilejší nebo vyšší verze. Při Cross sellu je nabízen produkt nebo služba se základní položkou.
Z vašich dat dokážeme vyčíst vhodné doporučení pro další nákupy, jak pro individuálního zákazníka, tak i pro jednotlivé segmenty zákazníků. Existuje několik způsobů, jak můžete tyto informace využít v marketingové komunikaci. Oslovujte zákazníky s nabídkou, která je opravdu zajímá, například na e-shopu, v mailových kampaních nebo v rozesílaných newsletterech.
Skombinováním obou metod Cross sell a Up sell zvýšíte nejen vaše tržby, ale především spokojenost vašeho zákazníka. Vytvořením loajality se vám otevírají dveře pro další poznání vaší klientely a tím i získání nových dat. Využívejte získané informace chytře pro váš prospěch.
Co vám to přinese?
Zajímá vás, jak zvýšit spokojenost zákazníka a tržby zároveň?
Chcete zefektivnit a urychlit vaši práci?
Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.
Zůstaňte s námi v kontaktu.