fbpx

Cross sell / Up sell kampaně

Přejete si vhodně doporučovat zákazníkům vaše produkty nebo služby? Nevíte, jak aktivovat zákazníky, kteří u vás dlouho neprovedli žádný nákup? Chcete zvýšit response vašich marketingových kampaní?

Rádi vám se vším pomůžeme

Cross sell a up sell jsou metody, které umožňují zvýšit hodnotu zákazníka. V případě up sellu je zákazníkovi nabízen produkt nebo služba pokročilejší nebo vyšší verze. Při cross sellu je nabízen produkt nebo služba související se základní položkou.

Cílem metod je vyčíst z historických dat vhodné doporučení pro další nákupy pro individuálního zákazníka nebo pro jednotlivé segmenty zákazníků. Informaci o dalších nejvhodnějším produktu využijete ne e-shopu, v mailových kampaních nebo v rozesílaných newsletterech. 

Schopnost efektivně pracovat se stávajícím zákazníkem vykazuje vyšší profitabilitu než získávání zákazníků na volném trhu nebo od konkurence. Navíc tímto přístupem zvyšujete loajalitu svých zákazníků.

Co vám to přinese?

Můžete kontinuálně zvyšovat celkovou hodnotu nákupu svých zákazníků.

Když víte, jaké produkty si Vaši zákazníci budou kupovat společně, můžete je lépe rozmístit na e-shopu i prodejně.

Vaše marketingové kampaně budou úspěšnější, protože využijete nákupních zvyklostí svých zákazníků.

Dosáhnete úspěšných marketingových kampaní.

Vaši zákazníci budou spokojenější, protože jim nabízíte to, co chtějí.

Zvýšíte, jak obrat, tak i zisk díky lepšímu cílení na své zákazníky.

Potřebujete poradit, jak využívat vaše data? Chcete zefektivnit a urychlit vaši práci? Nevíte, jaký software je pro vaše řešení ten správný?

Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.

Zůstaňte s námi v kontaktu.