Cross sell / Up sell kampaně

Jak zamířit vaše kampaně správným směrem, vybudovat si loajalitu a umět číst myšlenky vašeho zákazníka.

Cross sell, dáte si ještě hranolky? Up sell, rozmyslete si váš nákup, máme pro vás výkonnější telefon…

Častokrát sami nevíme, co přesně chceme, a to samé platí i o vašich zákaznících. Tyto metody slouží k tomu, aby zajistily spokojenost vašeho zákazníka a zároveň navýšily response vašich marketingových kampaní.

V případě Up sellu je zákazníkovi nabízen produkt nebo služba pokročilejší nebo vyšší verze. Při Cross sellu je nabízen produkt nebo služba se základní položkou.

Z vašich dat dokážeme vyčíst vhodné doporučení pro další nákupy, jak pro individuálního zákazníka, tak i pro jednotlivé segmenty zákazníků. Existuje několik způsobů, jak můžete tyto informace využít v marketingové komunikaci. Oslovujte zákazníky s nabídkou, která je opravdu zajímá, například na e-shopu, v mailových kampaních nebo v rozesílaných newsletterech.

Skombinováním obou metod Cross sell a Up sell zvýšíte nejen vaše tržby, ale především spokojenost vašeho zákazníka.  Vytvořením loajality se vám otevírají dveře pro další poznání vaší klientely a tím i získání nových dat. Využívejte získané informace chytře pro váš prospěch.

Co vám to přinese?

Získáte přehled o produktech, které zákazníky opravdu zajímají.
Budete sklízet jednu úspěšnou marketingovou kampaň za druhou.
Vybudujete si zákaznickou loajalitu.
Podle získaných dat uspořádáte produkty na e-shopu nebo na prodejně a zvýšíte tím jejich prodej.

Zajímá vás, jak zvýšit spokojenost zákazníka a tržby zároveň?
Chcete zefektivnit a urychlit vaši práci?

Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.

Zůstaňte s námi v kontaktu.