fbpx

Analýza nákupního koše

Potřebujete optimalizovat rozložení sortimentu na prodejně?
Chcete lépe cílit vaše kampaně?
Doporučili byste rádi zákazníkům další nákup?

Rádi vám se vším pomůžeme

Analýza nákupního koše umožní získat cenné vzory nákupního chování ve formě přehledných asociací či sekvencí nakoupených produktů. Závěry analýz bývají využívány při sestavování nabídkových balíčků, určování obsahu propagačních katalogů, a především při zacílení marketingových kampaní na stávající zákazníky. Metoda, původně rozšířená především v obchodních řetězcích, najde dnes využití ve všech organizacích nabízejících větší počet výrobků či služeb.

Aplikace úlohy je možná jak v klasickém „kamenném“, tak internetovém obchodě. Výsledky mohou být použity pro optimalizaci řazení sortimentu, prodejních míst nebo sekcí internetového obchodu. Podle různého charakteru úlohy se používá buď dávkový offline přístup nebo realtime skórování, například při doporučování dalších vhodných výrobků při nákupu v e-shopech.

Analýzu nákupního koše je možné provést jednorázově, ale i kontinuálně a ad hoc pro různé typy kampaní.

Co vám to přinese?

Díky znalosti nákupního chování můžete lépe rozmístit zboží na prodejně nebo v e-shopu.

Můžete lépe cílit na konkrétní (skupiny) zákazníky a doporučit jim další vhodný produkt.

Můžete lépe budovat cross sell a up sell marketingové kampaně.

Můžete vytvořit doporučovací systém na svém e-shopu pro zvýšení hodnoty jednotlivých nákupů.

Potřebujete poradit, jak využívat vaše data? Chcete zefektivnit a urychlit vaši práci? Nevíte, jaký software je pro vaše řešení ten správný?

Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.

Zůstaňte s námi v kontaktu.