Analýza nákupního koše

Prodrat se dnes velkou džunglí konkurence není zrovna nejsnadnější. Zmapujte si vaše nákupní prostředí. S analýzou nákupního košíku to bude hračka.

S naší analýzou nákupního koše získáte cenné vzory nákupního chování přehledných asociací či sekvencí nakoupených produktů. Analýzu můžete tak využít při sestavování nabídkových balíčků, ale pomůže i při určování obsahu propagačních materiálů.

Mějte obsah vašich marketingových produktů pod kontrolou a překvapte vaše stávající zákazníky s produkty, které je zaujmou. Cílením správně nastavených marketingových kampaní budete mít eso v rukávu.

Tato metoda je už několik let využívaná ve velkých řetězcích, které denně navštěvujete. Nebuďte pozadu. Analýza je možná, jak v klasickém „kamenném“, tak internetovém obchodě. Výsledky mohou být použity pro optimalizaci řazení sortimentu, prodejních míst nebo sekcí internetového obchodu.

Naši analytici nastaví úlohy různého charakteru, například při doporučování dalších vhodných výrobků při nákupu v e-shopech. Analýzu nákupního koše je možné provést jednorázově, ale i kontinuálně a ad hoc pro různé typy kampaní.

Co vše získáte?

Poznáte nákupní chování vašeho zákazníka a uspořádáte podle toho zboží na prodejně nebo v e-shopu. Spokojený zákazník rovná se stálý zákazník.
Budete lépe cílit na konkrétní segmenty zákazníků s předvybranými produkty, které je zaujmou.
Můžete lépe budovat cross sell a up sell marketingové kampaně.
Vytvoříte doporučující systém na svém e-shopu pro zvýšení hodnoty jednotlivých nákupů.

Máte na nás otázky ohledně analýzy dat? Nebojte se nás na cokoliv zeptat.

Využijte naši nezávaznou konzultaci, při které vám rádi zodpovíme všechny vaše dotazy a najdeme vhodné řešení.

Zůstaňte s námi v kontaktu.