Výzkum trhu a média

IBM SPSS je již mnoho let standardním analytickým nástrojem ve všech oblastech výzkumu trhu. Podívejte se, jak české výzkumné agentury hodnotí práci se softwarem.

Pro správně vedené výzkumy nestačí pouze systematicky shromažďovat a vyhodnocovat data. Aby byla výzkumná šetření jednoznačná a věrohodná, je nezbytné pracovat také s prediktivními analytickými metodami. Portfolio produktů IBM SPSS poskytuje komplexní řešení pro všechny fáze výzkumu trhu, tradiční metody i analytické metody založené na nejnovějších vědeckých poznatcích.

Základní výzkumná šetření často provádějí firmy vlastními silami. Výzkumné agentury musí být schopny nabídnout více, posunout výzkumná šetření na další úroveň. Jejich klienti očekávají další přidané hodnoty – např. aplikace dataminingových metod k nalezení vzorců a trendů ve výzkumných datech se stává samozřejmostí. Výzkumné agentury tak dokáží plnit roli skutečného strategického konzultanta.

SC&C

SC&C Detail reference

Augur Consulting

Augur Consulting Detail reference

Datamar

Datamar Detail reference

Mindshare

Mindshare Detail reference

Scio

Scio Detail reference

Česká televize

Česká televize Detail reference