Telekomunikace

S rostoucím počtem společností nabízejících zvýhodněné balíčky telekomunikačních služeb je stále náročnější si své zákazníky udržet. Odchodovost zákazníků v tomto sektoru je okolo 2% měsíčně, ročně až 25%. Udržení stávajících zákazníků je 5x až 7x výhodnější než získávání nových zákazníků. Díky možnosti univerzálního využití a snadnému ovládání se stal IBM SPSS Modeler oblíbeným nástrojem pro datamingové úlohy jako je churn, optimalizace marketingu, výpočet hodnoty zákazníka či automatická segmentace, ale nalezne využití i při mnoha dalších úlohách.

Podívejte se na reference telekomunikačních společností, které díky IBM SPSS Modeler dokázaly odhalit faktory, které ovlivňují odchodovost jejich zákazníků či optimalizovaly marketingové kampaně a dosáhly tak vyšší konverze a úspor na získání jednoho zákazníka.

Eircom

Eircom Detail reference

Si.mobil

Si.mobil Detail reference

Virgin Mobile

Virgin Mobile Detail reference